SERWIS

Oferta serwisowa dla Firm, Zakładów Produkcyjnych i Klientów Indywidualnych
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów chcielibyśmy przedstawić Państwu propozycję świadczenia usług w zakresie obsługi serwisowej posiadanych i użytkowanych przez Państwa:
- bram garażowych posesyjnych i przemysłowych
- bram ogrodzeniowych posesyjnych i przemysłowych
- automatyki do bram
- szlabanów i blokad parkingowych
- napędów drzwi automatycznych.
Są firmy, których celem jest sprzedanie produktu i zapomnienie o Kliencie. Ale my w BINGO chcemy towarzyszyć naszym Klientom na każdym kroku. Wszyscy wiemy jak ważne dla bezpieczeństwa i komfortu użytkowania jest prawidłowe działanie urządzeń w Państwa domu. Każde z tych urządzeń ma skutecznie spełniać swoje zadanie. Aby było to możliwe należy okresowo sprawdzić stan mechanizmu. Ponadto jak każdy pracujący mechanizm również i brama czy automat wymaga konserwacji i regulacji po to, by wydłużyć jego bezawaryjną pracę (podobnie jak zmiana oleju w silniku samochodu w połączeniu z przeglądami technicznymi zapewnia pojazdom duże przebiegi). Niektórzy producenci umożliwiają wydłużenie oferowanego okresu gwarancji przy wykonywaniu przeglądów przez autoryzowanego Partnera serwisowego. I właśnie z tego powodu kierujemy do Państwa ofertę świadczenia usług w zakresie obsługi technicznej posiadanych przez Państwa bram i automatyki różnych marek.
Dlaczego warto skorzystać z naszych usług ?
W godzinach pracy naszej firmy Państwa telefon na pewno zostanie odebrany i skierowany do koordynatora serwisu, który w trakcie rozmowy otworzy zlecenie serwisowe. Bardzo pomocne w naszej pracy będzie wypełnienie i przesłanie opisu usterki oraz danych urządzenia na adres serwis@bingo.wroclaw.pl . Możecie Państwo samodzielnie opisać usterkę lub skorzystać z poniższego formularza zgłoszenia potrzeby serwisowej.
Mamy autoryzacje serwisowe wszystkich najważniejszych producentów bram i automatyki. Nasze umiejętności jak i wyposażenie serwisu są stale weryfikowane, a nasi Pracownicy mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i wiedzy technicznej dotyczących urządzeń znajdujących się na rynku. Tym samym wykonywane przez nas usługi serwisowe są na najwyższym poziomie.
Wykonujemy rocznie ponad tysiąc zleceń serwisowych, zarówno tych drobnych dotyczących wymiany baterii czy obudowy pilota, jak i kompleksowych modernizacji czy remontów. Ta ilość pozwala na stałe doskonalenie umiejętności naszych Pracowników, bo tylko ten się nauczy, kto chodzi do szkoły i odrabia zadania domowe. W przypadku poważniejszych awarii nie proponujemy od razu wymiany urządzenia na nowe, a wysyłamy do serwisu Producenta celem ustalenia zakresu i opłacalności naprawy. Dopiero po rzetelnym przedstawieniu Klientowi kosztorysu podejmuje on końcową decyzję. Dzięki osiąganym wynikom handlowym oraz rzetelności płatniczej jesteśmy postrzegani jako solidny Partner i nasze zlecenia są naprawiane w pierwszej kolejności. Często na zlecenie Producentów służymy pomocą w kwestiach rozstrzygnięć sporów pomiędzy Klientem a firmą montującą w celu weryfikacji poprawności montażu.
Chcemy działać przez wiele lat, dlatego stale inwestujemy w ludzi, w ich wiedzę i umiejętności, w sprzęt jakim pracują, samochody, którymi do Państwa przyjeżdżają. Nasze działania są długofalowe i zakładają, że przez naszą staranną pracę będziemy zdobywać nowych Klientów.
Usługi świadczymy na terenie województwa dolnośląskiego i opolskiego w różnych wariantach dopasowanych do Państwa potrzeb. Nie zmuszamy do podpisania umowy serwisowej, chociaż wymagający Klient z pewnością doceni jej zalety. Zgłoszenia potrzeby wykonania usługi serwisowej mogą być jednorazowe, staramy się równie szybko obsługiwać Klientów, którzy nie są z nami związani umową.
Co zapewnia umowa serwisowa ?
- zmniejsza ryzyko awarii
- dopilnowanie przez serwis terminów konserwacji
- możliwość wydłużenia gwarancji niektórych producentów
- pierwszeństwo w realizacji napraw i konserwacji
- przedłuża żywotność bram i automatyki
- sprawdzenie niezawodnego działanie elementów bezpieczeństwa
- wyszczególnienie i wycena prac oraz części, które należy przeprowadzić i wymienić
- gwarantuje współpracę z profesjonalnym autoryzowanym serwisem
Ponadto świadczymy usługi związane z modernizacją użytkowanych przez Państwa urządzeń, starając się dopasować do aktualnych oczekiwań Klienta. Najlepszym przykładem może być zamontowanie napędu elektrycznego do bramy dotychczas używanej jako ręczna, zastosowania sterowania za pomocą drogi radiowej, pętli indukcyjnej, czujnika radarowego lub bezprzewodowego systemu otwierania za pomocą telefonu GSM przez uprawnionego użytkownika.
Jeżeli będziecie Państwo zainteresowani powierzeniem opieki nad Państwa bramami i automatyką naszej firmie prosimy o kontakt telefoniczny z naszą firmą lub wysłanie zgłoszenia drogą elektroniczną.
Mamy nadzieję, że nasza oferta pozwoli zaspokoić Państwa oczekiwania co do obsługi serwisowej bram i automatyki i pozwoli uczynić Państwa powszedni dzień choć trochę łatwiejszym.
Kontakt z działem serwisu:
tel. +48 602 278 387
tel +48 71 372 61 74
email: serwis@bingo.wroclaw.pl
Cennik usług serwisowych:
Rodzaj usługi |
Cena netto |
Cena brutto |
Uwagi |
Podstawowe usługi serwisowe |
|||
Pierwsza rozpoczęta roboczogodzina pracy jednego serwisanta |
180,00 zł |
220,00 zł |
Cena dotyczy usługi wykonanej w odległości do 25 km od siedziby firmy. Bez względu na ilość poświęconego czasu stawka za pierwszą roboczogodzinę zawsze liczona jest w całości. |
Następne rozpoczęte roboczogodziny pracy serwisanta |
120,00 zł |
150,00 zł |
Cena za każdą kolejną rozpoczętą godzinę, jeżeli dotyczy tej samej naprawy co pierwsza roboczogodzina. Rozliczana za każde rozpoczęte 30 minut. |
Weryfikacja uszkodzeń i wycena naprawy |
160,00 zł |
200,00 zł |
Cena dotyczy usługi wykonanej w odległości do 25 km od siedziby firmy. Bez względu na ilość poświęconego czasu stawka za weryfikację zawsze liczona jest w całości. Bez względu czy wycena zostanie zaakceptowana lub odrzucona Klient zobowiązuje się do uregulowania należności za usługę weryfikacji uszkodzeń. |
Dopłata do weryfikacji za wysyłkę do serwisu Producenta automatyki |
120,00 zł |
150,00 zł |
Dopłata do ceny za weryfikację uszkodzeń i wycenę naprawy w przypadku konieczności demontażu siłownika lub centrali sterującej i wysyłki do serwisu Producenta. Cena obejmuje: demontaż siłownika lub centrali, wysyłkę do Producenta, wycena uszkodzeń, przesyłka zwrotna do siedziby BINGO. Cena nie obejmuje ponownego montażu siłownika lub centrali. |
Dopłata za dojazd powyżej 25 km od siedziby firmy |
1,60 zł |
2,00 zł |
Dopłata za dojazd przekraczający 25 km od siedziby firmy obliczany według Google Maps za każdy przejechany kilometr tam i z powrotem ( w dwie strony) |
Usługi związane z pilotami i urządzeniami sterującymi |
|||
Programowanie pilota |
80,00 zł |
100,00 zł |
Cena dotyczy usługi wykonanej w odległości do 25 km od siedziby firmy. Cena usługi zawiera zaprogramowanie do 5 pilotów programowanych do tej samej bramy lub szlabanu podczas jednej wizyty. W przypadku programowania pilotów do kolejnych bram lub szlabanów w tej samej lokalizacji dopłata w kwocie 20 zł za każdą kolejną bramę. |
Kasowanie pilotów z pamięci i zakodowanie nowych pilotów |
160,00 zł |
200,00 zł |
|
Kodowanie systemu Homelink |
300,00 zł |
360,00 zł |
|
Wymiana baterii lub obudowy pilota |
16,00 zł |
20,00 zł |
Cena usługi wykonanej w siedzibie firmy, zawiera koszt baterii lub obudowy do 10 zł |
Przeglądy konserwacyjne bram i napędów stosowanych w budownictwie indywidualnym |
|||
Automatyczna brama garażowa |
|
250,00 zł |
Zakres prac przy przeglądzie określa check lista sporządzona zgodnie z wymogami określonymi przez producentów bram i automatyki. Jeżeli w czasie przeglądu, za zgodą Klienta zostanie wykonana drobna naprawa lub wymieniona część, której czas dla jednego urządzenia nie przekracza 5 minut, to Klient ponosi tylko koszt przeglądu i wymienionych części. W zakres przeglądu nie wchodzą inne naprawy niż wymienione powyżej. Przy kilku przeglądach w jednej lokalizacji i u jednego Klienta cenę jednostkową obniża się o: 10% - dla dwóch urządzeń 20% - dla trzech i więcej urządzeń |
Automatyczna brama garażowa PRIME i fasadowa |
|
350,00 zł |
|
Automatyczna brama ogrodzeniowa przesuwna i rozwierana |
|
250,00 zł |
|
Automatyczna brama ogrodzeniowa rozwierana z napędem podziemnym |
|
450,00 zł |
|
Przeglądy konserwacyjne bram i napędów stosowanych w budownictwie przemysł. i wspólnotach mieszkaniowych |
|||
Ręczna brama segmentowa do wysokości 3 m |
200,00 zł |
|
Dopłata dla bram, których wysokość przekracza 3 m oraz dla bram z prowadzeniem przewyższonym o 1,5 m i więcej oraz z prowadzeniem pionowym należy doliczyć dopłatę w kwocie 100 zł netto
Zakres prac przy przeglądzie określa check lista sporządzona zgodnie z wymogami określonymi przez producentów bram i automatyki. Jeżeli w czasie przeglądu, za zgodą Klienta zostanie wykonana drobna naprawa lub wymieniona część, której czas dla jednego urządzenia nie przekracza 10 minut, to Klient ponosi tylko koszt przeglądu i wymienionych części. W zakres przeglądu nie wchodzą inne naprawy niż wymienione powyżej. Przy kilku przeglądach w jednej lokalizacji i u jednego Klienta cenę jednostkową obniża się o: 10% - dla dwóch urządzeń 20% - dla trzech urządzeń i więcej urządzeń |
Automatyczna brama segmentowa do wysokości 3 m |
300,00 zł |
|
|
Brama szybkobieżna do 3 m |
400,00 zł |
|
|
Brama lub krata rolowana do 3 m |
500,00 zł |
|
|
Automatyczna brama ogrodzeniowa przesuwna i skrzydłowa |
300,00 zł |
|
|
Szlaban |
250,00 zł |
|
|
1. Do kosztów naprawy zostanie doliczony koszt zużytych części zamiennych. Ceny części zamiennych będą naliczane zgodnie z cennikiem detalicznym producenta. Jeżeli taki nie występuje, będą one zgodne z detaliczną ceną rynkową powiększoną o koszty związane z dostawą. W przypadku braku na rynku oryginalnych części lub zamienników wycena ich dorobienia będzie dokonywana indywidualnie. 2. Przy pracy w nagłych awariach w soboty i po godzinie 18, do stawek za usługi doliczane jest 50%, w przypadku wykonywania usługi w niedziele lub dni świąteczne dopłata wynosi 100%. 3. Jeżeli do wykonania prac serwisowych wymaganych jest więcej osób roboczogodziny liczone będą za każdą z nich. Dotyczy to w szczególności prac na wysokości, przy dużym ciężarze lub długości bram oraz niektórych prac elektrycznych. 4. W przypadkach wykonywania prac nie objętych cennikiem stawki będą ustalane indywidualnie. 5. Ceny mogą być indywidualnie negocjowane tylko przed wykonaniem usługi. |